Sjuklig måndag

Ja.... Måndagen har varit väldigt dryg. Bli påmind av allt skolarbete som ska
Vara klart och allt nytt skolarbete som ska på börjas.. Inte bara skolarbetet har varit drygt. R har ont i tungan, det låter så himla roligt när hon pratar,låter som att hon har en boll i munnen som gör ett läspande ljud.fast hoppas att tungan blir bra snart:) och E,hon har hosta och förkylning inget ovanligt:/ Jag, jo jag har feber 38,1^^. Får se om det blir skola i morgon. Känner mig trots allt ganska pigg och har man tur så är den över snart. Sedan när jag ende skriver på.. Bloggandet har inte alls fungerat som planerat. Hade hoppats på mer bilder och roligare inlägg sedan bloggpausen men det har tyvärr inte blivit så:/ nu vet jag faktiskt inte vad vi ska göra för att det ska bli bättre. Vänta och se om bloggandet kommer igång igen:) hoppas!!! Ska nu fortsätta att se på tv. Har två hundrumpor bredvid mig och oturligt nog värkar inte deras kistor i skick. Usch vad det luktar!


Kommentarer

Postat av: R

Krya på dig så snabbt som möjligt! Vill inte vara själv...<3

2011-11-08 @ 10:10:05

Postat av: L

Förlåt! Mår bättre. knappt feber men hals ont fast det är shit the same kommer i morgon. Säg vad vi måste ta igen:)

2011-11-08 @ 10:30:28

Postat av: R

Okej, låter la bra. Finns nog inte så mycket mer än engelskan ni får göra...jag gör ju min engelska idag! Men aja, krya<3

2011-11-08 @ 11:12:26

Postat av: L

Okej. Får hoppas att det bara är engelskan:)

2011-11-08 @ 12:48:39


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0