Sluta regna, börja snöa!

Ja, jag tycker att det får vara nog med regna nu. Det måste vara åtminstonde lite snö nu tills jul. Man kan inte ha en grön jul. Det skulle väll åtminstonde kunna komma 30 cm eller nåt.*suck* aja.

Igår när jag mockade så var det ganska så ljust ute, men jag var endå tvungen att ha lampan på i stallet för att se någonting. Men så gick strömmen och då fick jag gå in och hämta kepslampan och en panlampa och stå och mocka i det.^^ Tur att radion gick på batterier. Så att det inte blev helt tyst.^^

Idag måste jag nog allt städa mitt rum. Har inte gjort det än.^^


Ne, nu ska jag återgå till tv tittandet.

Bye bye///R<3

Kommentarer

Postat av: L

Säger det samma, vill ha snö!

2011-11-27 @ 18:20:56


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0