this pain refuses to leave

Igår hade jag väldigt svårt att somna pga smärtan. Det kändes lite bättre när man drack någonting, men när jag skulle sova kunde jag ju inte dricka samtidigt (dah, liksom) och då blev det värre och värre och till slut stog jag inte ut längre. Så jag gick till badrummet och klippte av mig tungan...det gjorde ju inte heller saker bättre precis. Neeeee jag bah skoja!!! Men det gjorde så in i helvetes ont!! Och jag kunde inte låta bli att fälla några tårar, svag som jag är.^^ Ne, men det är jäääätte jobbigt. Det svider och gör ont i käken. Eftersom min tand sticker innåt så ligger tungan och skaver mot den och då måste jag "vrida" käken och inte kan jag ha den helt stängd heller. Kan inte det här bara gå över snart!! :(

Bye bye///R<3

Kommentarer

Postat av: Sofia - My Camera And I

Fin bild!

:D

2011-11-03 @ 23:11:38
URL: http://mycameraandi.webblogg.se/

Postat av: Lina

Ajdå....:/

2011-11-03 @ 23:40:06

Postat av: R

Sofia: Tack! :D



L: Ja...:/

2011-11-04 @ 09:09:05


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0