Tiden går snabbt när man har lov

Det är skönt att veckorna går snabbt fram när man har skola, men när man har lov då måste veckan gå långsamt fram. Men tyvärr så går veckan lika snabbt fram då som nu.

Idag har jag precis tagit lite bilder. Pappa gav mig ett fotouppdrag. Och det var att ta kort på den här gammla båten.


Den är riktigt gammal. Den ligger med endast fören uppåt. Och resten är nere i mossan. Det är väldigt intressant och häftgit med gammla saker. ;)
Och när jag endå var och traskade runt i skogen och sjön så passade jag på att ta dessa kort också. ;)



Så, jag är ganska så nöjd med dessa kort. Det var skönt att komma hem med inte bara suddiga bilder för en gångs skull. ;)

Bye bye///R<3

Kommentarer

Postat av: L

åå vad fina=) Skulle också villja fota ngt gammalt. Var vid en ruin i dag men givietviiiis hade jag inte med kameran!

2011-11-05 @ 17:04:24

Postat av: R

L: Ja det är roligt att fota gammla saker. Haha, ja det är självklart att man inte har kameran med sig när man behöver den. ;)

2011-11-05 @ 18:12:26

Postat av: Lovisa.W

De var riktigt fräna och fina bilder! :)

kRam <3

2011-11-05 @ 18:57:46
URL: http://lollosbakverk.blogg.se/

Postat av: R

Lollo: Tack så mycket :D



Kram<3

2011-11-05 @ 21:37:34


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0