Uppdaterar lite.


Bilder från senaste gången som det var sol. När nu det va ;)

Hej! Som ni kanske har märkt har dt varit ganska tomt med inlägg här på bloggen. De vanliga anledningarna antar jag, inget att skriva om och inga bilder att visa. Fast.. jag har ju bilder att visa föresten men som jag har glömt av ^^ Veckan har varit såååå slö! I måndags var nog den enda dagen i skolan som vi faktiskt jobbade! Haha ni måste tycka att vi värkar ha det hur slött som helst och det är nog förvisso sant, i alla fall periodvis;) För som sagt i tisdags var vi ju lediga. I onsags hade vi en enda lektion som vi gjorde våran engelska redovisning på. I går hade vi mindfulness och slutade kl 11 och i dag hade vi matte men då slöade mitt sk gäng och gjorde allt annat förutom matte och sedan de två sista lektionerna var vi utan lärare för hon var i ett annat rum och berättade betyget på senaste provet vi haft (en och en)Så därför satt man vid datorn och glode i 2,5 timma! ja och så kom jag hem runt 15:30.

SNART är det första advent, jippiii!

Kram.

/  L i n a

Kommentarer

Postat av: R

Fin fina bilder L!:D

2011-11-25 @ 17:16:32

Postat av: L

tack R:D

2011-11-25 @ 17:24:26


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0