Yttersta offret


(*suck* liten bild, men endå på 900)

Yttersta offret - Richelle Mead

Boken är den sista i serien. Och Rose sitter i fängelse för högfärderi och har 2 veckor kvar att leva. Och hon måste tvingas att välja mellan Dimitri och Adrian, dom två stora kärlekarna i hennes liv. Och hon tvingas att offtra någonting hon väderar högt.

Bokens +
ALLLLLT!! Detta var nog den BÄSTA boken av dom alla (den här och ettan) men den var spännande från början till slut! Vilket dom andra inte vart. Jag kan inte ta utt saker i den som var bra, utan ALLT var bra!

Bokens -
Här kan ni tänka er att jag tänker säga INGET! Men det finns la inget dåligt, men hon sa till Maikahel att hon skulle hitta Sonya och "väcka" henne ur det odöda. Och såklart var det hon Sonya som var en person som var en viktigt pusselbit i att hitta Lissas halvsyster. Det var liksom, ja hur annars. Men det var inte dåligt, men lite typ uppenbart när dom sa det. Dom var ju tvugna att "stötta" ihop med henne på något sätt. Men det var absolut inget dåligt. Men det hamnade här iallafall liksom.

Jag fick mitt lyckliga slut i denna serien! Jag trode inte att någonting kunde få ett bra slut när Dimitri blev Striogi, men jo, att han blev damphir igen och blev ihop med Rose var det bästa!!! I love lyckliga slut!!♥

BOKEN VAR BÄST!!! Love it!♥

Bye bye///R<3

Kommentarer

Postat av: L

Och nu kan vi äntligen disskutera böckerna!;D

2011-11-17 @ 21:43:35

Postat av: R

YES WE CAN!!! ;D

2011-11-18 @ 13:36:51


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0