1 bild av två



Jag hade tänkt ta en snabb random bild till bloggen. Hann ta två bilder, bild nr två blev hel svart eftersom att linslocket var på. Den andra bilden ser ni här ovanför, hhaha fail X) men sedan tog kamera batteriet slut så ja, ni får nöja er med den här snygga bilen ;)^^

I dag borde jag plugga eftersom att klassen har hälsa prov i morgon men hm... pluggandet har gått sisådär bra. Måste ta mig i kragen och börja sköta läxorna, proven, ja allt bättre..

Den här veckan har hitils gått väldigt snabt. Vi har haft super kul på rasterna. Har skrattat så att magen har fått magmuskler (nästan) Anledningen till att vi har skrattat är för att vi har så himlans dålig humor, haha ^^ Hoppas nu bara att resten av de skoldagarna som är kvar går lika snabt. Menmne

Nu ska jag "plugga" vidare :)

/ L i n a

Kommentarer


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0