15p = DON'T LIKE!!!!





Ghaaa jag stör mig så HÄÄÄÄR mycket på datakunskaps provet som vi hade förra veckan. Fick reda på resultatet i dag. Fick 15 p. Man skulle som minst ha 15 men vad hjälpte det, klarade endå inte målen men sv läraren trode endå inte att jag behövde göra om det. Vaddå??? jag vill ju göra om det om jag inte blev godkänd ;@ Sånt stör mig asså. Nåja, SV suger -_-

Haha strunt samma, det var inte det jag hade tänkt skriva om, bara kom av sig själv lixom ^^
I dag efetr skolan har jag inte gjort någt sp. Mina eftermiddagar från 7-9:an såg ut så här: Kom hem 15:20, åt mat, gick ut till stallet 16, red och gjorde iordning stallet, kom in runt 17-18, slappade, gjorde det man skulle, tills det var dags för läggdags. NU i 1:an kommer man hem 16-17, äter, gör stallet och sen inget mer! Så himla tråkigt! Tänk om vi hade gått kvar på jensen och kommit hem 18 varje dag! Kanske man bara måste vänja sig vid de sena tiderna, skita i datorn och tv:n och ist ta ut sin stackars häst på en rdtur. Ja, det är så jag borde göra och vill göra "/

Måste gå nu, puss och kram.

/ L i n a

Kommentarer

Postat av: AGCH

Usch datorkunskap... :s (Det slipper vi:) )

2011-10-19 @ 16:45:34

Postat av: L

jaa:((

2011-10-19 @ 17:02:30


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0