2011-10-05


En bild jag var tvungen att visa. Så söt!

 


GRATTIS MORMOR! Är det första jag vill säga. Ska snart åka och fira lite smått. Hon fyller nämligen 59år så det blir inget stor kalas direkt, bara lite kvällsmat :)
Iförsig.. nu när jag tänker efter så var det faktikt det enda jag ville säga ;)
Men ja, nu när jag endå sitter och skriver så kan jag la tilläga några saker.
1: Jag är bäst
2: Det är onsdag
3: slum dog billioner suger därför vill jag veta varför alla tycker att den är så himla bra!????

Tack på förhand pussZ

/ L i n a

Kommentarer

Postat av: R

Haha, älskar den första bilden, särskilt när det är vitt runt om!^^ Och ja den filmen SUGER! Fattar inte heller vad alla gillar med den(?)^^

2011-10-05 @ 18:23:41

Postat av: Lovisa.W

Jätte fina bilder Lina! :)

Kram <3

2011-10-05 @ 19:28:15
URL: http://lollosbakverk.blogg.se/

Postat av: L

R: Hahaja, det ser lite roligt ut^^

Bra, då är inte jag ensam om att tycka att den suger!

L: TACK:D

2011-10-09 @ 11:15:57


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0