Äntligen hemma

Japp, jag blev klar efter endast en timme och tio minuter. *stolt* men ändå inte. Vet inte, men jag gissar att jag endast kommer få E på detta. Men man kan ju alltid hoppas på mer. ;)

Elin blev klar ungefär 5 minuter, eller lite mer, före mig. Sen var vi tvugna (Stavning?) att ha rast. Jag blev klar precis innan rasten ;) Och sen kl 9:40 kom Lina ut ur klassrummet igen. Så då drog vi ner och köpte godis (Dom köpte godis, inte jag) ;) Och sen bussen hem ;)

Idag ska jag göra frågorna vi fick och sen inte göra så mycket mer. ;) Får se vad det blir till att hitta på.

Maybe we reached the mountain peak
And there's no more left to climb
And maybe we lost the magic peace
And we're both too blind to find

Beyonce - Start over  (Väldigt bra låt!)

Bye bye///R<3

Kommentarer


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0