Blir ganska så...irriterad

Ja, det kan man då säga. Jag var ute och tog några snabba kort till bloggen. Och när man kommer in och kollar på dom på datan, ja vad ser man då tro? Jo, bara suddiga kort. Dom här tre var dom enda hyfsade bilderna. Den sista är ju inte så bra, den tog jag med som ett exempel på hur dåliga alla andra bilder blev.



Vart finns skärpan??? Blir galen på detta! Men men, jag gav inte 100% på korten heller. Men hoppas på att det inte kommer hända nästa gång. ;)
Bye bye///R<3

Kommentarer

Postat av: L

haahah De ble ju as NICE!!!!!!!

2011-10-31 @ 14:45:24

Postat av: Sofia - My Camera And I

Jag kan visa dig;) Tog ju kort på ljungen jag med för ett tag sedan.

2011-10-31 @ 15:53:25
URL: http://mycameraandi.webblogg.se/

Postat av: R

L: Mjo, den mittersta är la helt okej, men är inte så förtjust i dom anrda. ;) Men tack endå! ;)



Sofia: Ja, gör du det^^

2011-10-31 @ 17:28:59


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0