Borde inte blogga...



Vist borde man inte blogga när man inte har något att blogga om? Inläggen blir bara meningslösa och dystra... Men jag kan inte släppa bloggen en dag enns så det får bli ett inlägg i dag även om jag absolut inte har något att skriva om.
Vill göra något roligt, någon form av resa eller utflyckt, ja något som gör mig på bra humör. Menar inte att jag är på dåligt humör men bättre hade man ju kunnat må. Skolan suger sin energi, även kompisarna haha^^
Nej dags att sluta skriva, bakar havrekakor som nu står i ugnen :)

Någon som vill vara social på facebook/msn???

/  L i n a

Kommentarer

Postat av: R

Du hade inte kunnat vara inne nu då eller?? 5 minuter efter att du gjort detta inlägget loggar jag ju in!!!

Och vaddå att jag (dina kompisar) suger energi av dig?! Jag ger ju dig energi eller?!

2011-10-19 @ 18:49:26

Postat av: AGCH

Hon menar Andreas, han har varit lite jobbig idag x) Hade innebandyträning, annars hade jag kunnat vara lite "social" :)

2011-10-19 @ 22:12:37

Postat av: AGCH

Jättefin bild btw! :)

2011-10-19 @ 22:20:01

Postat av: L

R: haha jo jag kom på det sen att om jag frågar ngn om den vill vara socil så kan ju det vara bra att vara inloggad också^^

A: Hahah precis ^^ Man blir inte alltid p åtopphumör av en som hela tiden ska fälla benen, stänga av datorn och sno suddi X)

Och tack :):)

2011-10-20 @ 12:52:35

Postat av: Anonym

R: haha jo jag kom på det sen att om jag frågar ngn om den vill vara socil så kan ju det vara bra att vara inloggad också^^

A: Hahah precis ^^ Man blir inte alltid p åtopphumör av en som hela tiden ska fälla benen, stänga av datorn och sno suddi X)

Och tack :):)

2011-10-20 @ 12:53:28

Postat av: AGCH

Naaw, han är som alltid har varit :)

2011-10-20 @ 21:04:53


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0