Ett hej från mig

Ja, hej hej! Det var ett tag sedan jag skrev. Men helgen har vart lite annorlunda och jag håller på eller ska reda ut lite saker. Men behöver E&L's hjälp, så det får jag ta imorgon. Inte lätt inte lätt. Aja.

Idag är det måndag. Jippie! Och som pricket över i på min måndag var när jag fick rulla hem moppen. Hehe inte alls alldeles förbanad över det, nej då! *host*host*

Har igentligen inte så mycket att skriva. Så jag ska inte slösa på eran tid med massa strunt prat. ;)

Bye bye///R<3

Kommentarer

Postat av: L

haha å stackare^^ Sj fick jag trampa gärnet men den gick iaf i gång :)

ja, ta det där i morgon ;)

2011-10-10 @ 20:07:05

Postat av: R

Hehe, jo tack, jag grät lite på vägen hem. Hehe, arg som bara den^^

2011-10-10 @ 21:43:01


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0