God morgon alla skolkids =)



Jag hade tänkt blogga igår när jag väl orkade och hade tid men nej, då gick det inte att ladda upp någn bild så jag struntade i den saken =)
Jag och Elin såg på timon och pumba filmen igår. Säger då det, dom är så hiiiiimla söta så det går ju bara inte att låta bli att skratta åt dom ^^  Vill se alla deras filmer hehe :)

I dag har vi en inställd matte lektion. Vilket är så himla drygt! det är näst siststa lektionen. Alltså måste vi vänta i över en timma tills vi får ha våran sista lektion-engelska. Slutaer sedan 16:10. Drygtt eller vad? då kan man lika gärna köra på i matten tycker jag...
Juste, har kommunikations prov i dag! det känns ok men man ju aldrig vad det kommer för frågor :)

Nu måste jag göra mig iordning för skolan, ska dra om 5min..

/ L i n a

Kommentarer


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0