Godmorgon! :D



Vet ni hur underbaaaar den här veckan är? Nåja, den är inte slut än så ska nog inte säga något men så här är det: I går började vi kl 10 och slutade 16.10, i dag börjar vi 10:45 och slutar 14:10, i morgon börjar vi 8:10, slutar runt 13-14 och på fredag har vi uppsattskrivning i sv. Alla 1:or har det så vi börjar 7:10 (lite B, våran sovmorgon går bort) och slutar tidigast 9 och senast 12! Hoppas bara att jag har hjärnan med mig fast antagligen inte. Utan hjärnan = Det kommer att gå skit... Men vi får se, vi får se..

I dag kunde jag inte bestäma mig för om jag skulle gå upp eller inte. Hade ställt alarmet på 8:45 ifall jag inte vaknade före det. Men jag tycker att det känns bättre att gå upp hyffsat tidigt så att det inte blir lika jobbigt de dagar som alarmet är ställt på 5:45. Nåja ^^

BYE ha en bra skoldag :)

/ L i n a

Kommentarer


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0