Here i am!

Rubrikerna idag får bli lite lika. ;)

Idag har jag vart lite duktigt endå. ;)
Jag har tvättat ur hästarnas vattenbalja (den var alldeles grön inuti) :S Sen har jag kört upp två vatten dunkar och vattenbaljan till hästarna, vikt tvätt och hängt upp tvätt. Sen har jag även gått på en liten promenad med Didde. ;)

Jag gjorde vackertass med lillen och sen gjorde jag det med Didde och man bah "Aaaawww, vilka söta små tassar!!" Man ville bara krama om honom för att han var så liten.^^ Sötisen!

Snart ska vi till mormor och morfar för lite fika. ;) Träffa kusinerna och sånt. :)

Det är så fint väder och jag har två ideer till två kort jag vill ta. Men typiskt nog har jag inga batterin till kameran
-_- Ovanligt! Så jag hoppas på att jag får det snart. Annars vet jag inte vad jag gör!
(Antagligen ingenting förutom att bli förbannad)

Har nya datan, så har inga bilder här i än. Så denna fina bild blir la bra eller? ;)
Bye bye///R<3


Kommentarer


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0