Hipp hurra!



Vem är ledig i morgon? Jo, jag! (och alla andra BF11:are) Tack vare inställda lektioner, har vi en fri dag i morgon, yeey. Happy face for that!
Í dag hade vi även hälsa prov i slutet så efter 25 min skrivande fick vi gå, alltså slutade vi 14:30 och vi skulle ha slutat 15:45 ^^  Det tråkiga är att man måste plugga i helgen för ännu ett prov på tisdag men det ska nog gå :)

Bilderna här ovanför asså... Känner att jag vill och måste ta tag i min fotning. Bilderna ser helt blö ut och det börjar bli tröttsamt att visa bilder man inte är nöjd med. Fast, andra bilden från ovan gillar jag faktiskt. (alla bilder är snabbredigerade på typ 2sek, auto fix heter det^^) Man ser ju iaf vad det är. Första bilden så kom ett flygplan så läglit därför blev det massa prickar som ni kan se ^^

Ska dra till stallet nu...

/ L i n a

Kommentarer


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0