I can be manipulated only so many times, Before even "I love you" ,Starts to sound like a lie

Har inte uppdaterat idag, inte L heller. Men vi har nog haft annant för oss. Jag tänkte, gud vilken soft eftermiddag. Så jag har suttit framför datan typ hela tiden och lyssnat på musik och sånt. Och sen kommer jag på att vi har prov jag måste öva på, lite smått panik sådära. Men det kommer nog gå bra! (Får vi hoppas) Jag har ju gjort massa övningar på hela kapitlet. Så det mesta sitter la redan. ;)

Sovmorgon imorgon♥
Åhh, vad jag älskar det! ;)

That's all from me. ;)

Why be afraid
To make an honest mistake
If you acknowledge the pain
And you wanna change
You can get through anything

Demi Lovato - Together

Bye bye///R<3

Kommentarer

Postat av: L

fin bild =)

2011-10-17 @ 20:57:26

Postat av: R

Tackar tackar! :)

2011-10-18 @ 17:03:21


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0