inspiration

My inspiration is blown away, it blew away with the wind and did not come back ... is there anyone who wants to run and fetch it for me? anyone? no? Ohh, never mind then...

Det är typ så jag känner nu. Mina bilder i morse var inte fina och jag blev bara irriterad och besviken på mig själv för det. Men solen var inte frame så mycket som jag ville. Och jag vill ha ett macro nu tack!

Sound the bugle now - play it just for me
As the seasons change - remember how I used to be
Now I can't go on - I can't even start
I've got nothing left - just an empty heart

(Min absoluta favorit låt. Bryan Adams - Sound the bugle)

Bye bye///R<3

Kommentarer

Postat av: L

Känner det samma..

Bara att ta nya tag :)

2011-10-03 @ 13:45:33

Postat av: R

Bra att jag inte är ensam då då! ;)

2011-10-03 @ 15:42:11

Postat av: Sofia - My Camera And I

Inspirationen kommer snart tillbaks;)

2011-10-04 @ 15:01:05
URL: http://mycameraandi.webblogg.se/


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0