Inte stjärnbilder men endå nya

Ja, mina stjärnbilder har raderats av min underbara storasyster. Hon trodde att han hade råkat ta dom med linsen pÅ. Så ja, ni fattar, dom var typ bara svarta^^
Men jag tog lite nya kort idag.



Okej, där är dom. Inte så jätte fina, men endå. ;) (Jag vet två likadana, men kunde inte sklija på dom, men jag kan inte heller ta bort en av dom. Råkar nog ta bort hela inlägget då) ^^

i wish i was cold as stone
then i wouldn't feel afraid
wish i didn't have this heart
then i wouldn't know the sting of rain
i could stand strong and still
watching you walk away
i wouldn't hurt like this
or feel so all alone
i wish i was cold as stone

lady antebellum cold as stone

Min favorit låt av alla hennes underbart bra låtar!

Bye bye///R<3

Kommentarer

Postat av: L

What?? jag tkr att dom var fina men jaja, man tycker ju olika :)

2011-10-13 @ 21:55:32

Postat av: AGCH

Den undre bilden var jättefin : )

2011-10-14 @ 11:55:10

Postat av: Sofia - My Camera And I

haha, förlåt:(

2011-10-14 @ 17:18:09
URL: http://mycameraandi.webblogg.se/


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0