Jobbat dagen lång...



I dag bestämde jag mig för att ta tag i mitt fotalbum. Sätta in alla kort och skriva rubriker m.m. Åkte till mormor runt 10( det är hon som har alla pyssel saker). Satt och fixade i nästan 5 timmar. Fast där i mellan åt jag middag och fikade också.
Kan säga att det var ett mycket tufft arbete. Hann göra Framsida och 4 blad i albumet. Nu har jag bara 241 bilder kvar att sätta in, yeeey!
Blev ialla fall nöjd hitills, kanske att jag hade kunnat komma på roligare bild texter men det är inte lätt ;) haha....

/ L i n a

Kommentarer

Postat av: R

Känns som om jag får ta och skaffa mig ett foto album nu.^^ Måste också lägga in alla bilder. ;)

2011-10-16 @ 18:02:35

Postat av: L

1? TYP 10!!

2011-10-16 @ 20:38:14


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0