just a kiss on your lips in the moonlight

Lady Anterbellum, hon har jag tyckt sjungt två jätte bra låtar, hennes nyaste som går på radion är "Just a kiss" och den är jätte bra. Och nu håller jag på att lyssna igenom hennes nyaste album, och jag kan ju säga att allt jag lyssnat på hittills har varit jätte bra. Så henne ska ni lyssna på. ;)

Skoldagen har gått fort och jag sitter nu hemma och chillar lite. (Låter lite dumt att skriva chilla, men jag är ju cool, så det ska ju vara chilla liksom) ;)
Imorgon så har vi prov och jag ska snart börja plugga lite innan maten. Blir just nu tvingad till att gå ut och plocka in persilija, jag får jämt gå ut och hämta sådant. -_-

Idag hade vi datakunskapsprov och det gick helt okej faktist, hade la kunnat göra en del saker bättre, eller ja, på rätt sätt. Men men, han får nöja sig med det jag gjort.

Om det är stjärnklart ikväll ska jag ut och fota! Måste göra det någongång och nu är det ju klarblå himel, så varför inte idag liksom. ;)

Bye bye///R<3

Kommentarer

Postat av: L

Vill också fota stjärnor!!! (utan att faila X))))))

2011-10-12 @ 18:07:21

Postat av: R

Hehe, men vi kanske kan köra på det ikväll, båda två, sen lägga upp dom här? :)

2011-10-12 @ 18:16:43


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0