Känns för jädra gött asså

Ja, det gör det verkligen. Jag tror seriöst att vi inte haft en enda riktig vecka i skolan. Idag slutade vi tidigare eftersom vi hade prov. Vi skulle vart tvugna att sitta i en timme, men dom flesta blev typ klara efter en kvart. Så vi fick gå.
Jag och E beställde klipptid, så imorgon klipper jag av mitt underbart långa hår (Sad face on typ) men det är nog lite slitet i topparna. Så det är lika bra att klippa av det nu innan det blir för långt och slitet.

Och det som känns för jädra gött, är att läraren sa att hon var ledig imorgon. Så vi hade två lektioner inställde och hade då bara matte. Och då hade en grupp tjejer gått och klagat på att vi kom in till skolan för bara en lektion när en av tjejernas buss inte gick hem förens så sent. Så vi är lediga imorgon! Och just i detta nu kom jag på att jag glömde ta med matteboken hem...hmm...kan kanske hämta den imorgon när vi har klippt oss.
Så morgondagen kommer bestå av klippning och umgås med mina fina E&L. Och på lördag drar vi till Lo en stund på förmiddagen, det var för längesedan vi sågs.
Men Lo kom ihåg, jag kan inte äta någonting sött.^^

Idag ska jag nog ta lite kort. Men först ska jag äta. Är jätte hungrig!

Och jag säger detta, lyssna på Lady Anterbellums album - Own the night. Såååå bra!

Får bli min favorit bild. ;) Får se om jag lyckas ta några snajsiga bilder idag. (fint ord, snajsiga) ;)
Bye bye///R<3

Kommentarer

Postat av: L

Stjärnkorten?

2011-10-13 @ 16:46:00

Postat av: R

Ska kolla på dom snart ;)

2011-10-13 @ 18:33:12


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0