Nattens frost =)



I går, runt 20 på kvällen gick alla i den här familjen och la sig för att antingen läsa eller se på film (eller vad det nu var) Förstod ju om mamma ville lägga sig som jobbat hela dagen och som skulle upp tidigt dagen där på. Men jag blev endå väldigt upprörd. Här satt jag nere i tv soffan, ensam. Kl 20 på en lördagskväll. Så vet ni vad jag gjorde? Jag började att gråta X) Haha, tänk att man kan ha så tråkigt^^ Pinsamt nog, eller tur nog?? Upptäckte Elin detta så vi satte på en film på tv:n. Filmen blev Pocahontas =) Jag och Elin har nämligen börjat se på gammla Disney filmer igen. Fast vi har än så länge bara sett Lejonkungen ( en se värdig film även för tonåringar)  och nu även Pocahontas^^

I morse gick jag ut och släppte ut hästarna, såg till min förtjusning att det var frost ute och att solen började titta fram. Så jag rusade in och hämtade kameran, gick till en plats där solen tittade fram som mest. Mira hade jag så klart med mig, hon är lltid med. Fast jag hade bara pyamas på mig och en regn jacka så det var ganska kallt ute kan jag säga^^
Blev ganska nöjd med bilderna för ovanlighetens skull =)

Ses.

/ L i n a

Kommentarer

Postat av: R

Haha, började du gråta? Hehe lilla gumman, nu känner jag mig lite elakare som inte orkade gå in på msn.

2011-10-09 @ 13:00:55

Postat av: Lovisa.W

Naw, du är så söt Lina! :)

Jätte fina bilder tar du också!!! :D

Kramiz <3

2011-10-09 @ 14:49:14
URL: http://lollowiksten.blogg.se/

Postat av: L

R: haha va? Jag skrev det inte för att du skulle känna dig lite elak för att du inte orkade gå in på msn, tycte bara att det var en lite pinsam men kul grej at skriva, bara så att du vet^^



L: haha X))

tack :)))<3

2011-10-09 @ 14:55:14

Postat av: R

Ne det trodde jag inte, men kännde mig lite elakare, men men. ;)

2011-10-09 @ 16:16:13


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0