Svårt, men det ska la gå

Ja, det kommer nog bli lite svårt. Men det är ju klart att jag ska klara det, det är ju inte så svårt. Och det jag pratar om är att jag inte ska äta någonting sött, alltså inget godis eller så, på en månad. Jag började igår.
Och eftersom jag inte kommer få någon choklad i helgen (BIG sad face) så ska jag be mamma köpa hem dipp och morötter=mumma!!!♥

Idag har vart en slapp dag, med (som ni kanske läst innan) endast 2 lektioner. Och imorgon har vi typ också bara två lektioner. En i två timmar och sen matte i en timme. Sen har vi lunch och sen teater. ;) Inte så svårt eller? ;)
Ganska gött om ni frågar mig. ;)

But you don't love me anymore
You don't want me anymore
There's a sign on your door
No vacancy, just emptiness
Without your love
I'm homeless

Leona Lewis - Homeless

Bye bye///R<3

Kommentarer

Postat av: Lovisa.W

Lycka till med söt förbudet! ;)

Och det låter som en riktigt bra och chill dag! :)

Kram <3

2011-10-05 @ 19:33:58
URL: http://lollosbakverk.blogg.se/

Postat av: R

Hehe, tack! Det kommer inte bli lätt, men det är ju bra iallafall.^^

Ja det var det verkligen!

Kram<3

2011-10-06 @ 14:39:22


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0