Tidig hemkomst!



Moppade ut till R i dag för att ta bussen in till skolan. Varför vi gjorde det var mest för att det är lättare att få igång min tröga moppde där. Dessutom är det ju alltid kul att vänta på bussen med en kompis ^^
Hade som sagt uppsatsskrivning i dag. Vi fick välja mellan 51 olika ämnen. Jag valde ämnet förbud mot barnarbete. Om det gick bra ? öööm nej men slutade iaf tidigt. Elin och R blev så klart ärdiga först som alltid. Fattar inte hur de lyckas, antagligen är de smartare men det vill man ju inte erkänna lixom ^^ Jag blev klar 9:40 efetr en påtvungen rast på 15 min-_- Jag och Elin stack till ICA och köpte godis innan vi tog 10:10 bussen hem. As gött. Här hemma har jag gjort läxa, mockat m.m ätit mat och sett på en film som är över 2 timmar och klockan är bara 14:37! Yeeey ^^
Synd att helgen går så snabbt. Innan man hinner fatat det är det skolvecka igen "/
 KRAMMMMM


/ L i n a

Kommentarer

Postat av: Lovisa.W

Asså ni har alltid så många fina bilder!!! :)

Kram <3

2011-10-07 @ 15:58:31
URL: http://lollosbakverk.blogg.se/

Postat av: L

tack fast håller inte riktigt med, kvaliten suger och det stör mig även om det kanske inte alltid är det viktigast aja.... :D

<3

2011-10-07 @ 17:01:25

Postat av: AGCH

Låter härligt! :) Och det där med tiden det tar att skriva, du kanske är noggrannare..?

2011-10-07 @ 17:08:52

Postat av: L

A: Pff haha nä det är jag nog inte, bara vimsig om vad jag ska skriva och hur jag ska skriva det. Hm.. ja lite nogrann är jag nog men det märks inte på betygen he....he...^^

2011-10-07 @ 18:22:14

Postat av: AGCH

Men du fick väl VG på svenskauppsatsen i nian? :)

2011-10-07 @ 22:59:30

Postat av: L

i nian ja X)

2011-10-08 @ 12:07:36


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0