Unbroken

Jag tänkte att jag skulle lyssna lite på låtar från Demi Lovato, för det var längesedan och så kommer jag att se att hon har ett nytt album nu. Och, omg!! Jag är som fast för den! Bästa albumet hon någonsin gjort!!

Mina favorit låtar från det albumet är "Fix a heart" och "For the love of a daugther"
Ni måste bara lyssna, såååå bra!♥♥

Snart kommer E&L, sen drar vi in och klipper oss, eller jag. E ska inte klippa sig utan lägga slingor. ;)

Så jag har idag städat mitt rum och haft fullt upp med det typ hela tiden. ;)

It's been five years since we've spoken last
And you can't take back what we never had
Oh, I can be manipulated only so many times
Before even "I love you"
Starts to sound like a lie

Demi Lovato - love of a daughter

Bye bye///R<3


Kommentarer


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0