Var ganska så säker

Ja, jag var ganska så säker på att rubriken till detta inlägget skulle vara "Jag hatar den!" men jag gillar inte ordet hatar. Jag använder det aldrig. Förr gjorde jag det, men jag har nu inset hur starkt ordet är. Och det finns ingenting jag hatar, eller ja, inte så mycket jag hatar vill säga.

Men saken är den att min mopped borde slängas på tippen!! För jag var tvungen att rulla hem den igen!! Den tål alltså inte regn. Jag hade en plastpåse över den delen där vattnet går in, men nej. Detta funkade inte. Det kom in vatten i förgasaren ändå. Kan ju säga att tårarna var nära i vissa stunder!

Det positiva med dagen är la att vi slutade ungeför en timme tidigare eftersom matten var intsälld. (Eftersom matteläraren var på studieresa). ;) Gött!


Think you made your greatest mistake
I'm not gonna call this a break
Think you really blew it this time
Think you could walk on such a thin line
Won't be taking your midnight calls
Ignore the rocks you throw at my wall
I see it written on your face
You know you made it, your greatest mistake

Demi Lovato - Mistake

Bye bye///R<3

Kommentarer

Postat av: L

ååå fy fasen och i regnet också^^

2011-10-18 @ 17:39:34

Postat av: R

Jag vet! Det var hemskt! Var helt genomblöt när jag kom hem sen.^^

2011-10-18 @ 20:23:41


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0