vart är alla?

Det känns som att jag är den enda som slösar bort lördagen här hemma. Har jätte tråkigt och har inte gjort ett skit på hela dagen
Min lördag
Vaknade
hovslagaren
middag
halva filmen
ute och tar kort
andra halvan av filmen
film
kvällsmat
dålid film
datorn


ååååååå blir galen! Vart är alla?  Orkar inte ha tråkigt mer;(

 

I bland, som dessa dagar, känns det som att jag måste börja ta ta tag i mitt liv och inte bara uggla här  hemma så fort det är en ledig dag. Det är ju det jag gör. Typ. Det känns som det iaf. Håller på att bli tokig, vet inte vart jag ska ta vägen. Nästa helg måste, MÅSTE jag hitta på någonting socialt.


/ L i n a


Kommentarer


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0