Wake up!




Hellooo. Sitter just nu, right now, i sängen under Rebeckas säng. Den sk "spöksängen". Jag tog mig igenom natten med fasa, rädd för att stöta på något spöke. Okej inte riktigt, kändes ganska trygt i alla fall och stötte inte på några spöken, tur för mig annars hade inte jag vågat sova här ngt mer^^
Hoppas att Elin och R vaknar nu, minns inte om jag gick upp halv nio eller nio.. strunt samma, ganska skönt och sitta vid datorn när man precis har vaknat, låter dom sova  en STUND till, hehe^^

Bilden: Togs i går vid sjön runt 10 på kvällen. Failade med alla kort men den här blev nog best:)
SeEe YaAa ( det är så man säger ir?)

/ L i n a

Kommentarer


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0