Without a light I fear that I will stumble in the dark

Dagen har gått snabbt och den har vart helt okej. Imorgon är eller kan det bli en kort dag, beroende på när jag bli klar. (Och oturligt nog även om E&L blir klara snabbt)(Som om L blir klar snabbt liksom)^^ (Och bara för att jag skrev det så kommer säkert jag att bli klar sist)

Men men. Solen kom fram lite idag, så jag lämnade datan snabbt och stack ut och tog kort. Jag hade tänkt ta kort till bloggen, men det slutade med att jag tog massa ego kort.^^ Men men.^^
Men en del kort blev det. Eller ja, ett kort som jag tyckte blev hyfsat.

Har inte så mycket att skriva. Så detta kortet som jag tog idag får avsluta detta inlägget. ;)

I guess it's true that love was all you wanted
Cause you're giving it away like it's extra change
Hoping it will end up in his pocket
But he leaves you out like a penny in the rain
cause it's not his price to pay

Taylor Swift - tied together with a smile

Bye bye///R<3


Kommentarer

Postat av: L

Haha det kommer inte att gå bra för mig X)

Fin bil föresten :)

2011-10-07 @ 06:42:04

Postat av: Lovisa.W

Jätte fint kort! :)

Kram <3

2011-10-07 @ 15:57:47
URL: http://lollosbakverk.blogg.se/


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0