5 x 5 favoriter


Min söta lilla Mira. Kan inte fatta att hon fyller 4 år nästa år i Januari!

Favorit mat

Jag kan faktiskt inte bestämma mig. Allt som är hemmlagat och som är lagat av en bra hemmakock, ex min mamma och farmor ;)
ex på mat jag gillar (ÄLSKAR)
1.Potatis, brun sås, kokta grönsaker och hemmagorda köttbullar.(<---- farmors specialité )
2.Kycklingrätter
3.lax och pasta m sallad
4.Mammas köttgrytor, mums!
5. ugnspannkaka

Favorit tv-pogram

1. Top modell.
2. Goosip Girl.
3. Litle peoples Big world.
4. Vänner.
5. AFV
( m.m!!)

Favorit "sysslor"

1. Vara ute och umgås. (m kompisar/familj)
2. Fota
3. Datorn
4. shoppa^^
5. rida!
6. Se på film( kunde bara inte välja!)

Favorit böcker

1. alla 5 Vampyre academy (nahe)
2. Första twilight boken.
3. Alla 49 delar av isfolket.
4. Nora roberts alla böcker (antal?)
5. ja och sen har jag några i hearlyquen (stavning?)böckerna
Så haha, det blir igentliken mer än 5 men jag vet ärligt tarlat inte vad alla böcker heter X)


Favorit ord

1. Shit.
2. Typ.
3. Asså
4. Lixom
5. OMG
(dessa ord vill jag jätte gärna öva bort från ordförådet men det är inte heeelt lätt X) )

Nu ska jag titta på filmen som är påslagen. Så gött att få sovmorgon i morgon X) Hade tänkt ställa kl på 08:)

kommentera på nu, inte just på detta inlägget men överalllt! Så ska jag, om ni gör det, kommentera era bloggar lika mkt ;)

Btw,  ni får jätte gärna tycka till om bilderna som jag lägger upp här på bloggen. Vad som kunde ha vart bättre m.m kritisera! Det skulle ha vart jätte kul om ni gorde det. Även om jag tycker det är jätte kul när ni kommenterar positivt om bilderna är det även kul att få veta vad som är negativt, vad som kunde ha vart bättre :)

K r a M

/ L i n a


/ L i n a




Kommentarer

Postat av: Lovisa.W

Så sööt bild! :)

KrAM <3

2011-09-02 @ 13:04:58
URL: http://lollowiksten.blogg.se/

Postat av: L

´ja, hon är allt söt :)<3

2011-09-02 @ 17:50:41


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0