Andens kraft


Andens kraft - Richelle Mead

ÄR BÄSTA BOKEN EVER!

+ ALLT! Denna var spännande från början till slutet! (Vilket dom andra inte vart)

- Inget.

Jag vill så läsa sista boken. Och jag hoppas just nu på det bästa. Engligt E&L slutade boken helt okej. Men jag vet inte om "helt okej" duger! Den ska sluta som jag vill! Hehe^^
Men men, jag hoppas iallafall på att den slutar bra.

Efter att jag läst klart den sista boken, har jag hittat en annan bok att läsa. Den heter "Skuggorna från den försflutna" och den är smal. Så den kommer jag läsa ut snabbt^^
Men hur konstigt kommer det inte vara att läsa den då? Jag menar jag har läst om Rose & Lissa i ett års tid nu. Kommer kännas konstig att läsa en bok som inte handlar om dom. Lite tomt faktist. Och jag hoppas faktist att det inte kommer en film om böckerna. Jag orkar inte se den på film också! Man blir endå bara besviken på filmen om man läst boken endå så.

Ne nu ska jag gå här ifrån. ;)

Bye bye///R<3


Kommentarer

Postat av: L

(Y)(Y)(Y)(Y)(Y)

Sa ju att den var bra :)

2011-09-27 @ 12:29:11


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0