Ännu en slappar dag, typ

Ja, vi har inte så jätte jobbiga lektioner just nu. Vi slutar typ alltid lite tidagre än vad vi ska på lektionerna. Vi fick sluta typ nästan 2 timmar tidigare idag än vad vi igentligen skulle göra. Läraren på en lektion skulle på en föreläsgning och på den lektionen kollade vi bara på film. Sen hade vi skjutit upp lektionen efter den. Hälsa hade vi då. Och då så gav hon oss ett val. Att vi skulle få gå ner till bussen eller ta en fika på stan. För att få motion eller nåt. Men vet inte riktigt om hon gav oss ett val som hon sa. Så vi fick sluta typ 45 minuter tidigare då med. Och tillsamans med det så blev det att vi slutade idag två timmar tidigare. Och det är ju aldrig fel precis^^

Solen kommer fram lite sådär. Så jag funderar på att gå ut och ta kort. Ville göra det igår, men då gick solen imoln och kom inte tillbaka-_- Aja, får se hur jag gör. Måste fixa klart uppgiften tills imorgon också. Aja, det hinner jag nog med ;)


Så, här kommer två kort från igår. Dom flesta korten jag tog blev inte så fina. Men nu ska jag ut och ge kameran lite motion ;)
Bye bye///R<3

Kommentarer

Postat av: Lovisa.W

Så fina kort! :)

Kram <3

2011-09-15 @ 19:30:36
URL: http://lollowiksten.blogg.se/

Postat av: R

Lollo: Tack! :)

Kram<3

2011-09-16 @ 16:22:45


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0