Blir så glad när man tänker på det

Ja det blir man allt. Det är nog det allra härligaste med detta nya schema. Och ja, jag tror ni vet vad jag pratar om. Jo sovmorgon! Det är sååå härligt att kunna ställa kl på 07:30. Man blir så glad av det! Lite konstigt. Men vem gillar inte att sova ut?

Idag var det riktigt dimmigt ute imorse, och vilken fotograf som helst som inte hade kameran med sig var nog lite sugna på att ta kort. Jag blev det iallafall. Jag önskar att det är så på typ lördag morgon. Det får en att vilja ställa kl tidigt, bara för att gå ut och ta kort och njuta av morgonen. (Dock är det jätte kallt på morgonen) men men. Igår kväll var också ett sådant tillfälle. Det var kvällsol och man kunde se knått som flög i luften och jag ville sååå gärna ta kort på det, men jag är dålig på att få rätt inställning med motljus,(Plus att jag inte hade kameran med mig) men tur att man har en storasyster som är ganska så bra på det (efter att ha gått en kurs, eller nåt)

Nu ska jag nog, lyssna på musik (vilket jag redan gör, men aja) En ny bra låt som jag hörde imorse på radion är
Adele - Set fire to the rain  Såå goo, lyssna(?)

Inte den finaste bilden, men den är ny iallafall ;)
Bye bye///R<3

Kommentarer

Postat av: L

tkr bilden var fin iaf :P

2011-09-01 @ 20:39:37

Postat av: R

Okej, tack ;)

2011-09-02 @ 15:59:02

Postat av: S

Du lär dig inställningarna du med ska du se, det är inte svårt :)

2011-09-02 @ 19:52:11
URL: http://mycameraandi.webblogg.se/


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0