Blöt morgon.



I dag hade vi sovmorgn till 10:10, därför gick jag upp kl 8:)
Det är lite svårt att sova varanan dag till 5:40 och sedan en annan dag 8. Oftast brukar jag vakna och vänta tills klockan ska ringa 8 trots att jag vill sova. Fast ska inte klaga, hade blivit jätte trött över att behöva gå upp 5:40 varje dag som vi gjorde i 7-9.

I morse sken skolen och det var massa dagg i gräset. Så ja, jag kunde inte låta bli att gå ut med kameran. Det var så himla blött i gräset så därför sänkte jag bara kameran och hoppades att korten blev bra =)

Fick sluta 14:15 i dag. Var i stan en stund med mamma och Elin. Är nu hemma och ska snart åka och rida ;)

/ L i n a

Kommentarer


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0