Borde inte blogga utan ny bild

Ne, precis. Jag tycker inte om att visa er gamla bilder som ni redan har sett. Men nu blir det ju så iallafall. Men jag kanske kan rota fram en ny bild åt er. Får se får se.

Idag har det vart en rätt så slapp och go dag. Började 10:10. (Bussen åkte förbi mig, så mamma fick skjusa in mig) sen hade vi en timma matte, lunch, två timmar spec.pedagogik och sen typ en timme människans miljöer.

Jag ÄLSKAR sovmorgonar. Man är utvilad till skolan. Och även om man inte sover till halv åtta, så ligger man kvar och blundra och njuter av att få vila. Alla andra går upp och så ligger man kvar och gottar sig i en timme till ;) Lite skadeglädje får man allt ha :P

Och örhänget blev jätte fint! Jag har alltid tyckt att det är fint med två örhängen. Och nu har jag det, äntligen! Ja, det gjorde la ont och så, men det var det absolut värt! Och jag skulle nog kunna ta ett till i det andra. Fast inte än på ett par år^^ Måste få det andra helt läkt först tycker jag ;)

Så, den här har la ni endå inte sett, eller? ;)
Bye bye///R<3


Kommentarer

Postat av: l

Nope, den har vi icke sett;P

2011-09-10 @ 12:20:09

Postat av: R

Good, då har jag lyckats ;)

2011-09-10 @ 14:14:56


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0