Dom är överallt...eller?

Ja, det kan man nästan tro, eller dom är la det. Men aja, det är ju älgloppor som jag pratar om. Jag såg en landa på Dio och sen så flyger dom överallt och så fort det kliar på en så får man panik occh tror att det är en älgloppa som är på en. Dom är så...usch! Så nu sitter jag här och tror att dom är överallt. Känner mig väldigt paranoid (Eller vad det nu heter) Så det är en av nackdelarna med att det är höst.
Och L vet jag inte vad hon gör. Hon kanske tänker att eftersom jag inte bloggat på länge och "lämnat" henne här att hon tänker göra detsamma mot mig. Eller så har hon bättre saker för sig. Jag har dock suttit framför tvn hela dagen. Lite tråkigt, men jag vill inte bli sjuk eller nåt. Och sen är ju inte vädret det bästa heller. Och om man går ut får man älgloppor på sig...^^

Så, nu får ni en fin liten bild. Denna också ny. ;)
Bye bye///R<3

Kommentarer


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0