En blåsdag minnsan

Ja, det kan man då säga att det är. Det blåser som bara den ute. Plus att det regnar också. Så det blir ännu en slappar dag. Men vem gillar inte att slappa liksom ;)

Imorgon slutar vi tidigt. Men eftersom E&L inte har gjort dom svenska testen vi har gjort, så ska dom stanna kvar efter skolan och göra som. Så jag funderar på att dra ner till stan och kanske kolla lite kläder så länge. Skulle vilja kolla om den vita tröjan finns kvar (Alla håller tummarna för mig, eller hur?)

Jag var tvungen att gå hem idag. Och det regnade och blåste. Och jag som kände mig sjuk innan. Eller ja, lite iallafall. Men storasyster min kom och mötte mig. Och hon hade som jag bad om, en stor gosig jacka med sig till mig. Så jag hade två jackor på mig! Varmt var det iallafall^^

Imorgon är det sorgligt nog inte sovmorgon:(...^^ Men men, man får la stå ut. Man slutar tidigt iallafall :D

Aja, nu ska jag inte ta upp mer av er dyrbara tid ;)

Så, en liten fin bild. Som kanske ger er lite glädje i detta vädret ;) (Men antagligen inte)
Bye bye///R<3

Kommentarer

Postat av: Lovisa.W

Jätte fin bild och hoppas att tröjan du vill ha finns kvar! :)

Kram <3

2011-09-14 @ 08:51:30
URL: http://lollowiksten.blogg.se/

Postat av: R

Tack.:) Ja det hoppas jag också ;)

Kram<3

2011-09-14 @ 09:15:46

Postat av: L

Wow, stor bild! FIN

2011-09-14 @ 09:20:46

Postat av: R

Jag vet! Skit stor, den är 900! Men jag tror en bit av den inte kom med, det var nog lite för stlr storlek för bloggen, men inte så mycket ;) TACK! ;)

2011-09-14 @ 14:26:30


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0