En fråga:



hör ni sämre på ett utav örat?

Det gör jag och det har blivit värre nu. Har inte brytt mig så mkt men nu börjar det faktiskt bli obehagligt ;S
Pappa hade som liten väldigt mycket problem med sina öron och har det än i dag. Vad vet jag, kanske har ärvt det. Tycker nämligen alltid att det är ngt "fel" på mina öron/hörsel. Men sen är jag ganska bra på att inbila mig också men nu, nej. Usch. Får ta och kolla upp det om det inte skulle bli bättre.

Bra gjort Lina, nu kommer du aldrig att kunna somna!

/ L i n a

Kommentarer

Postat av: S

Var glad att du inte är en aning hypokondriker som jag. Men R fick ju det problemet för ett tag sedan, dock sover hon nu, men ni kan säker prata om det imorgon;)

2011-09-02 @ 23:36:30
URL: http://mycameraandi.webblogg.se/

Postat av: R

Hehe, ja och att göra sådär med öronen för att fixa det var det obehagligste^^ Men skönt att höra ordentligt var det allt ;)

2011-09-03 @ 09:04:55

Postat av: L

S: Ja jag kommer ihåg att man fick höja rösten ganska bra för att hon skulle höra då^^



R: Men det känns inte som att det är något ivägen. Kan inte riktigt5 förklara. Vet inte om det är bättre i dag ^^

2011-09-03 @ 12:43:35


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0