Endast 2 dagar kvar nu!

Ja, det är nu bara två dagar kvar tills helg! Och det är ju för jädra gött! Eller hur?

Det har vart lite tjöt om att jag inte vart så aktiv här på bloggen. Men jag har inte haft någonting att skriva. Och jag vill inte riktigt skriva onödiga saker. Dagarna är typ dom samma och ja. Och sen har jag inte haft några nya bilder att visa och jag vill inte visa er samma bilder hela tiden heller. Det känns så b liksom. Man ska ha nya bilder hela tiden igentligen.
Och jag var ute igår och tog några bilder, men sen dog kameran så jag kunde inte ladda in dom, men det visade sig ju att vi hade nya batterin hemma. Så ni kommer här att se ett par bilder eller så ;)

Imorgon är det en lång och tråkig dag. Börjar tidigt och slutar hyfsat sent. Men sen är det ju fredag och då har vi sovmorgon! Älskart!♥ (Som ni alla vid det här laget redan vet) ^^

Idag ska jag inte göra så mycket. Har ingenting planerat iallafall. Kanske skulle behöva tänka tillbaka på förra veckan och denna och skriva ner allt jag åt. Hehe, det kommer inte bli så lätt^^ Men men, man kan ju alltid gissa sig fram lite eller.^^

Så, vist är den fin? Jag gillar den iallafall. ;)
Bye bye///R<3

Kommentarer


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0