För mycket av ett


ville prova något nytt sätt att redigera på, tycker att den här bilden blev ganska bra. . Eller vad tycker ni?

I Dag tycker jag att dagen har gått ganska snabbt faktiskt. Vad jag har hört av kamraterna så ska detta vara den mest dryga dag på hel veckan men det tycker inte jag =) Kan ju vara för att det har vart riktiga slapp lektioner i dag. Såg på filmen/dokumentären "Vi i köping", eller vad heter det? Haha, jag tycker att  dom är så himla gulliga. Ni vet, ett litet gäng från köpng som bor på ett hemm till för personer som inte kan klara sig själva. När det pogramet gick på tv satt hela familjen uppradade framför soffan, missade inte ett enda pogram haha ^^

Sedan, sista lektionen såg vi ja, vad heter det? Om den här mannen som skulle testa att äta på Mcdonalds 3 gg om dagen i 30 dagar. Usch, det fick mig att må illa. Tack vare det pogramet kan jag inte äta kyckling burgare heller nu! Igentliken så vill jag inte bry mig om vad som finns i maten, även om det är väldigt viktigt, men jag kan bara inte strunta i det.Det får mig att må illa och usch! Nej, ingen mer Mcdonalds mat för mig, inte än på några år iaf^^

I morgon kanske vi ska åka moppe in till skolan, beroende på vädret. Börjar nämligen 10:10 i morgon, nice :)

/ L i n a

Kommentarer


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0