Gekås all day long!



I dag vaknade jag och kollade på klockan första gången 6:18. Tänkte att jag kunde ligga kvar och blunda en stund. När jag gjort det var kl helt plötsligt 7:15, fast det kändes som att jag i stort sett bara hade blinkat^^

Precis innan vi skulle åka tog jag med min kamera ett par meter och fotade motljus, bilder kommer!

Pappa var så himla irriterande under bilresan, kommenterade allt! " Där har jag vart och tagit på en mutter på en (???)" " Där köpte jag snus 1982" " Där var vi och köpte godis när vi hämtade Champis" Ja massa sådana helt ointressanta saker som man vid tillvället inte orkade bry sig om att veta när man var trött...
Väl inne på Gekås var det helt proppfullt med folk, får nästan panik på allt folk som står mitt i vägen. Hittade iaf massa nödvändiga saker så som vinterjacka (fast den var ganska ful XD ) fotoram, fotoalbum, pennstifft, skrivblock m.m
Kl är nu 16:15 och har packat upp allt och tagit det lugnt en stund, är skit trött...

/ L i n a

Kommentarer

Postat av: R

Har du massa nya kläder nu då? Kunde ju skrivit vad du köpte. Är lite nyfiken här va ;)

2011-09-17 @ 19:40:09

Postat av: Lovisa.W

Jätte fint kort! :)

Kram <3

2011-09-17 @ 20:11:38
URL: http://lollosbakverk.blogg.se/

Postat av: AGCH

Hehe jag skulle inte överleva där:P

2011-09-18 @ 08:54:04

Postat av: L

R: Kan ja la^^

L: Tack! synd att kvaliten suger...

A: Jo då, man får bara ha en väldigt stark överlevnadsinstinkt;)

2011-09-18 @ 16:32:53


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0