Hejsan

Okej, jag kom inte på någon bättre rubrik^^ Men den duger, eller hur?
Idag är det lördag! Känns gött! Idag ska jag inte göra någonting speciellt.
Nästa helg vill jag handla kläder!!! Känner mig i stort behov av det. Speciellt tröjor ;) Så jag ska köpa på mig några nya tröjor snart. Hoppas jag:)

Jag vaknade hyfsat tidigt idag. Eller ja, jag vaknade kl halv 6 och satte på radion. Men jag gick upp kl 08:30 ;) Såå skönt att få sova ut.

Nu börjar jag bli lite hungrig, så jag får la ta mig lite frukost ;)
Och jag vill som L sa att ni kritiserar våra bilder lite. Så att vi kan jobba på det ni tycker vi bör göra bättre ;)

Jag har lust att ta kort på gammla saker och redigera så att det ser gamalt ut. Fattar ni? Aja, jag får la gå ut och experimentera (stavning?) Så kan jag lägga upp dom här senare ;)

Vad ska ni göra idag då?

Okej, ni ska få bättre bilder, jag lovar att jag ska försöka få till, åtminstonde ett par fina bilder ;)
Bye bye///R<3


Kommentarer

Postat av: L

det värkar inte vara några som lylssnar på våra önskemål så jag antar att vi får kritisera varandra =)

2011-09-03 @ 12:39:48

Postat av: R

Haha, ja precis. Men ja. Dom får faktis lyssna på oss tycker jag! Dom får börja kritisera oss mera^^

2011-09-03 @ 21:17:46


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0