Helgerna går på tok för snabbt

Ja, det gör dom då verkligen. Tycker att helgerna går för snabbt. Veckorna går hyfsat snabbt också, men helgerna ska ju gå sakta. *suck* Men men, om drygt 7-6 veckor så är det la lov eller? Och det gillar vi! ;)
Måndagar är jobbigast. Man börjar tidigt och slutar sent. Sen så har man ju idrott också...-_-. Men men, idrott är roligt ibland, men endast ibland. Aja.

Jag har nu äntligen sett filmen "Tusen gånger starkare" och den var faktist bra. Jag har nu sett den typ tre gånger;) Jag var ju inte med och såg den med klassen. Så jag ville se den. Och nu har jag det och den hamnar bland mina favorit filmer, alltså svenska favoritfilmer. Det finns inte så många nya svenska filmer. Men jag gillar svenska filmer. Dom är så charmiga och jag vill se mer filmer som "tusen gånger starkare".

Idag ska jag inte göra någonting mer än att typ, städa, tvn och datan. Sen så kanske det blir att göra någonting annat, men det är inte säkert. Alla helger ser ganska så lika ut. Man är hemma och gör ingenting mer än att slappa. Det är jätte skönt att vara hemma och slappa, men ibland vill man göra någonting annat.

Okej inte den största bilden, men men ;)
Bye bye///R<3

Kommentarer

Postat av: L

Tusen gånger starkare är skit dålig enligt min åsikt ;P

2011-09-11 @ 16:17:33

Postat av: R

Nej, den är bra!:)

2011-09-11 @ 16:26:41


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0