Hemma tidigare

Ja det är jag allt. Vi fick sluta tidigare och tog då en buss hem 15:15 och det var gött att få sluta tidigare idag. Och imorgon är det FREDAG! Det som vi alla har längtat efter! För ni har la längtat efter fredag eller? Jag menar vem gör inte det liksom. ;)

Idag på en lektion så fick vi dra en lapp, gå fram och ställa oss och läsa upp den och svara på den. Jag fick "om jag var stadsminister" jo men den var ju lätt. Jag började med att säga att "Jag skulle göra allt en stadsminister gör" vilket lät bra. Men sen tvingade hon mig att säga någonting annat, men jag tyckte att Svergie är bra som det är. ;) Och det som var så skön, var att jag inte blev sådär nervös som jag blir varje gång jag ska säga någonting framför alla. Det var hur lätt som helst. Inte ens nervös var jag. Och jag har då en redovisning imorgon, så vi får hoppas att det går lika bra. Så alla får hålla tummarna för mig. ;) Gulligt av er om ni gjorde detta! ;)

Jag är helt fast för ett par nya låtar. Eller ja, en låt och en skiva.

Beyonces skiva 4
Maroon 5 & Christina Agulera - Moves like jagger

Så bra! ;)

Bye bye///R<3

Kommentarer


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0