Irriterande saker och kiss på golvet

Ja, rubriken säger la det mesta.

När man har bloggat ett tag, så blir det en del av vardagen. Vilket inte är så konstigt. För varje gång det händer en sak som jag vill lägga in på bloggen så börjar jag tänka ihop ett inlägg. Och igår var jag skit förbanad. Och det inlägget jag hittade på då, kommer ni inte få. För idag är jag inte riktigt så arg på det.
Igår när jag gick och la mig så lyssnade jag på radion. Och då hör jag dom säga "Snart Adeles nya låt, set fire to the rain" YES! Tänker jag. Jag går igenom jag vet inte hur många dåliga låtar. Låt efter låt och två reklam pauser. Efter en timme av väntande så ger jag upp. Kl är då 23:30! Och jag lovar jag var sååå arg på att låten aldrig kom. Trots att dom sa SNART! Så jag hade tårar i ögonen. Så jag rusar upp ur sängen i raseri och byter radio kanal. Och vilken låt kommer upp i en en annan kanal då? Jo den älskade låten! Jag kom dock in i den. Så det var la två minuter kvar av den. Men det var skönt att ÄNTLIGEN få höra den! Jag tror ärligt att dom glömde av att dom sagt att den skulle komma snar. Så irriterande!!

Så det inlägget (jag knåpade ihop undertiden jag väntade på den låten) Lät ungefär så här: "Jag lyssnade klart på den dåliga låten och då hör jag att en låt till börjar komma. Och nu är jag så J*VLA förbannad!" Ja, det blev ett par svordomar i det ihop tänkta inlägget^^ Så ni fattar hur irriterad/arg jag var^^

Nu sitter jag i köket och slappar lite. Ska snart lägga mig tror jag. Och just det ja. Jag satt här och så kommer lillen ut i hallen och jag hör ett ljud. Och tänker "Men vad är det för konstigt ljud?" och ja. Då står han och kissar! Så det är bara att släppa ut honom. Skadan är redan sked. Så jag får hämta papper och medel. Så nu är han kissad och klar för ikväll. Jag kan inte gå i detta huset utan att tänka "Var det där blöta kiss eller vatten från när han druckigt?" För när han dricker så "bär" han med sig ganska så mycket vatten i munen och sprider ut det när han går där ifrån^^ Så man få se upp^^

Som sagt så är det skolfoto imorgon. Och jag har INGET att ha på mig. Eller någonting har jag la. Men jag vill ha någonting nytt. Inte nytt nytt utan ja, ni fattar. Eller? Aja. Så jag får som L, klura lite på detta^^ Hoppas jag har någonting ihop klurat tills imorgon bara^^

Oj, detta blev ett ganska så långt inlägg^^ Men det får gå ;)

Jag gillar denna bilden. Så ljus och färgig^^ Eller vad man nu ska säga^^
Bye bye///R<3

Kommentarer

Postat av: L

haha du är la för rolig X) Förstod inte att du blivit såå arg XD



som sagt, gillar också bilden. sp den andra halvan av bilden längst ut :)

2011-09-07 @ 15:45:25


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0