Känns lättare nu

Ja, jag tänkte lite på det. Alltså på skolan. Förra helgen och helgen innan det när det var söndag. Så ville man absolut INTE till skolan. Och det känndes som om det här skulle bli dom längsta, tråkigaste och jobbigaste tre åren. Men nu känns det lättare och bättre. Man tänker nu att, ja dom här tre åren kommer nog bli bra iallafall. Och allt detta bra kom när E&L kom. Om man inte fattade hur bra kompisar och hur nära varandra man stog, så fattar man det efter att börjat utan dom. Man kännde att det som fick skolan att gå fort och att det var roligt. Det var dom. Så man fattar hur svårt det är utan dom. Och nu är allt bra:) (Jag vet inte riktigt vad som fick mig på dessa tankar. Hade inte tänkte skriva så här i detta inlägget, men jag fick det på hjärnan, så det åkte ut i fingrarna) ;)

Idag är det söndag och imorgon är en ganska så slapp dag i skolan. Det är tre föreläsningar som kommer ta typ hela dagen. Ganska så coola personer kommer då ;)

Idag ska jag inte göra så jätte mycket. Jag och min storasyster ska bära in den sista veden. Det är en pall kvar. Det är inte så mycket utrymme kvar i vedbon. Så en lastar i ved i en korg och ger till den som står där inne, och den som står där inne staplar. Igår tog det oss en timme mer eller mindre. Typ dubbelt så lång tid som det brukar ta när man kan vara två där inne samtidigt. Kommer bli såå skönt att få det gjort. ;)

Här har jag några färska bilder åt er. Två från idag och en uschig bild från igår. När ni ser den så kommer ni att fatta varför jag inte ville gå in i stallet igår^^ Det var svårt att redigera den för det kryper i hela kroppen när man ser den bilden!



Hur stor som helst! Så...uschig!^^ Kan knappt titta på bilden^^
NE nu ska jag hänga tvätt och sen ja, kanske plocka in veden. ;)
Bye bye///R<3

Kommentarer

Postat av: L

Naaaw, känner det samma. Man insåg då, när vi var ifrånvarnda, hur bra kompisar man faktiskt är =)



Ja usch fick en rysning när jag såg bilden och då tittade jag bara snabbt^^

Gillar den översta bilden, ljus och fina färger ;)

2011-09-04 @ 14:03:35

Postat av: R

Hehe ja:)



Haha ja, och jag var tvungen att zooma in på den när jag skulle redigera^^ Hehe det var obehagligt även om den bara var på kort^^

2011-09-04 @ 19:37:50


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0