Let me take you to Rio

Let me take you to rio. Är en av låtarna som jag fastnade för. Dom kommer från filmen Rio. Den var stört skön! Alla måste se den. Så urgullig och rolig!^^ Om ni ska söka på alla låtarna så sök på Rio: music from the motion picture. Så bra! Iallafall tre av låtarn som jag hittills har lyssnat på.

Ett litet fail av mig på min gåtid. Jag skulle som sagt tagit bort 12 sekunder från tiden 19.45.26. Och tog då bort på 26. Vilket inte är sekunder^^ Utan jag skulle tagit bort från 45. Men aja^^

Nu ska jag gå och kanske städa (behöver verkligen det) eller läsa. Hmmm....Får se vad det blir. Läsa låter ju bäst. Men det bästa med städningen är ju att jag kan lyssna på musik när jag gör det. Så ja, hmm...

En fin bild på ett äpple bjuder jag på idag. ;)
Bye bye///R<3

Kommentarer

Postat av: Lovisa.W

Härlig bild, det är så gött när äpplena har mognat så man kan gå ut i sin egen trädgård för att hämta frukt! :)

Kram <3

2011-09-23 @ 17:40:56
URL: http://lollosbakverk.blogg.se/

Postat av: R

Tack, ja det är det verkligen! ;D

Kram<3

2011-09-23 @ 19:59:09


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0