Lite bloggning här va

Ja, här kommer ett litet inlägg från mig, R.

Idag är det måndag, men skolan är över. Så nu har det svåraste gått. För måndagar är den "svåraste" dagen. För det är första dagen. Och då är det jobbigt att gå upp tidigt efter helgen och sen sluta sent. Men denna dagen har gått snabbt. Och imorgon har vi...gissa? Ja det är ju klart SOVMORGON!!♥

Denna veckan händer det inget märkvärdigt. Eller, jo. På fredag har vi "filmdag". Vi kollar på en föreläsning och sen en film. Och sen diskuterar vi den i klassen och sen pratar vi om ungdomshuset, eller vad det nu heter. Och sen slutar vi! Gött ;) Dock måste vi börja tidigt, när vi egentligen skullle haft sovmorgon...:( Men aja! Shit the same!

Beyonce's låt "Ring the alarm" är riktigt go asså! Den får ni ta och lyssna på ;)

Okej, jag får ta och ta lite nya bilder snart asså. Men vädret har inte vart så fint på sistonde. Men så fort jag får chansen så ska ni få nya bilder ;) (Ni får mer än gärna ge mig tips på saker jag kan fota) ;)
Bye bye///R<3


Kommentarer


Skriv en liten kommentar här ♥:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej & behövs ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0